مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 04:252021-04-12سياسي

«کورس بین الملل آنلاین» دانشکده پزشکی تهران برای دانشجویان برگزار می شود


ماه بین الملل دانشکده پزشکی تهران در روزهای 23 فروردین تا 24 اردیبهشت 1400 با عنوان «کورس بین الملل» آنلاین با حضور بیش از 2 هزار دانشجوی ایرانی و خارجی برگزار می شود.

- ماه بین الملل دانشکده پزشکی تهران در روزهای 23 فروردین تا 24 اردیبهشت 1400 با عنوان کورس بین الملل آنلاین با حضور بیش از 2 هزار دانشجوی ایرانی و خارجی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، صرفا شیفت بندی کارکنان را اجرا کنیم، در خصوص گروه های آموزشی نیز مدیر گروه تصمیم گیر خواهد بود.

در ادامه جلسه دکتر ایمانی به موضوع تعطیلی کارآموزان اشاره کرد و گفت: بسیاری از دانشکده های پزشکی با توجه به شرایط قرمز کرونایی نسبت به تعطیل کردن دوره های پزشکی اقدام کرده اند که ما در دانشکده پزشکی تهران، مخالف انجام هرگونه تصمیمات جزیره ای هستیم و فعلا، مقابل هرگونه تکروی و هر گونه اقدام می ایستیم تا فرصت مناسب تصمیم یکپارچه اتخاذ شود.

وی تصریح کرد: هر گونه تصمیم جزیره ای موجب خواهد شد دانشجویان از برنامه درسی خود یکسال عقب بیافتند و ما باید تصمیم درستی برای آنها بگیریم.

دکتر نیما رضایی معاون بین الملل دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران از برگزاری کورس بین المللی آنلاین از 23 فروردین تا 24 اردیبهشت خبر داد و گفت: این دوره یک ماهه در ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد و بیش از 2 هزار نفر دانشجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کورس بین الملل آنلاین» دانشکده پزشکی تهران برای دانشجویان برگزار می شود

«کورس بین الملل آنلاین» دانشکده پزشکی تهران برای دانشجویان برگزار می شود