مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 04:152021-04-12اجتماعي

رکورد بیش از 800 هزار ارتباط زنده و 2 میلیون و 300 هزار کاربر همزمان در شاد


وزیر آموزش و پرورش در پیامی به مناسبت «سالروز تأسیس شبکه شاد» از رکورد بیش از 800 هزار ارتباط زنده، دو میلیون و سیصد هزار کاربر همزمان و بیشینه پهنای باند مصرفی 402 گیگابیت بر ثانیه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، محسن حاجی میرزایی در پیامی به مناسبت سالروز تأسیس شبکه شاد، اظهار کرد: ‏‏‏سالروز تأسیس شبکه شاد، بزرگ ترین پیام رسان داخلی را تبریک می گویم و در برابر عظمت کار بزرگ ‎معلمان کشور تعظیم و ادای احترام می کنم که با همت ایشان به ویژه در ‎شبکه شاد، جریان آموزش، متوقف نشد.

وی افزود:‏ در صدها هزار کانال ‎شبکه شاد، تا کنون، بیش از سی میلیارد پیام و یازده میلیارد فایل در محیطی امن و سالم با حضور فعالانه افرادی با هویت های مشخص، مبادله شده است.

  ‏‎وزیر آموزش و پرورش خاطر نشان کرد : شاد یک پاسخ خلاقانه بومی به یک نیاز ملّی بود که شبکه دوازده میلیونی ‎معلمان و ‎ دانش آموزان را به هم مرتبط  و استمرار آموزش را فراهم کرد.

  حاجی میرزایی تأکید کرد : شاد توانمندی معلمان و دانش آموزان را برای فعالیت آموزشی در فضای مجازی، بهبود بخشید.

وزیر آموزش و پرورش با بیان این که ‏12 میلیون دانش آموز ، 115 هزار مدیر و نزدیک به 800 هزار معلم ، در ‎شبکه شاد فعالیت دارند، تصریح کرد:این شبکه به عنوان دستاوردی ملی، رکورد بیش از 800 هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد بیش از 800 هزار ارتباط زنده و 2 میلیون و 300 هزار کاربر همزمان در شاد

رکورد بیش از 800 هزار ارتباط زنده و 2 میلیون و 300 هزار کاربر همزمان در شاد