مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 04:102021-04-12پزشكي

تعداد بستری ها تا 10 روز آینده افزایشی است/افزایش آمار کودکان کرونایی در میبد


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به افزایش تعداد بیماران سرپایی مبتلا به کرونا در مراجعه به مراکز درمانی گفت: از 2 هفته پیش تا کنون این موضوع شدت یافته و با وضعیت موجود تعداد بستری ها تا 10 روز آینده افزایشی است.

- دکتر محمود نوری شادکام در گفت وگو با خبرنگار فارس از یزد، اظهار کرد: در شبانه روز گذشته، بیش از 300 بیمار مبتلا به کووید 19 در استان یزد شناسایی شدند و در حال حاضر 451 بیمار در کل استان بر روی تخت های بیمارستان بستری هستند که نسبت به ده روز قبل این رقم سه برابر شده است.

وی افزود: از 929 نمونه گرفته شده از بیماران مشکوک به درمان از آمادگی کامل برخوردارند و تلاش می شود به بهترین شکل خدمات درمانی ارائه شود.

وی با بیان این که شیوع نوع جهش یافته این ویروس در کودکان نیز شایع است اظهار کرد: آمار اطفال درگیر به کرونا در شهرستان میبد نگران کننده است و باید در عرصه پیشگیری تلاش و با امکانات و تجهیزات و نیاز هایی خدمات بهتری ارائه کنیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد در پایان با اشاره به حجم ورودی های بیمارستان ها خاطرنشان کرد: امن ترین مکان خانه شخصی است و از همشهریان خواست از رفت و آمدهای های برون و درون شهری جدا خودداری کنند تا چرخه ابتلا شکسته شود و کاهش تعداد مبتلایان را در روزهای آینده شاهد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد بستری ها تا 10 روز آینده افزایشی است/افزایش آمار کودکان کرونایی در میبد

تعداد بستری ها تا 10 روز آینده افزایشی است/افزایش آمار کودکان کرونایی در میبد