مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 04:102021-04-12بين الملل

در نطنز چه اتفاقی افتاد ؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز، به نقل از مقام هایی آمریکایی و اسراییلی، مدعی شده، ماجرای دیروز در تاسیسات غنی سازی نطنز ، - روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز، به نقل از مقام هایی آمریکایی و اسراییلی، مدعی شده، ماجرای دیروز در تاسیسات غنی سازی نطنز، یک انفجار بزرگ بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز، به نقل از مقام هایی آمریکایی و اسراییلی، مدعی شده، ماجرای دیروز در تاسیسات غنی سازی نطنز ، یک انفجار بزرگ بوده که کل برق این تاسیسات را قطع کرده و خسارتی بزرگ به بار آورده .

سرپرست گروه فنی بررسی حادثه در گفت‎وگو با نورنیوز گفته است: اخباری که از سوی برخی رسانه های خارجی در خصوص علت حادثه امروز در مجتمع غنی سازی نطنز منتشر شده صرفا فضاسازی رسانه ای است و پایه و اساس واقعی ندارد.

گروه فنی در حال بررسی علت رخداد امروز هستند.

مجموعه احتمالات ممکن در خصوص بروز این حادثه به دقت در حال بررسی است و به محض مشخص شدن علت قطعی حادثه، اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.

صالحی: آژانس با تروریسم هسته ‎ای برخورد کند رییس سازمان انرژی اتمی: اقدام امروز علیه مرکز غنی‎سازی نطنز نشان دهنده شکست مخالفان پیشرفت‎های هسته‎ای و مذاکرات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در نطنز چه اتفاقی افتاد ؟

در نطنز چه اتفاقی افتاد ؟