مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 03:502021-04-12اجتماعي

پلیس درصدد برگزاری غیرحضوری کلاس های آیین نامه رانندگی


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا نیروی انتظامی درصدد برگزاری کلاس های آیین نامه رانندگی به صورت غیرحضوری و آنلاین است.

سرهنگ علی فکری روز دوشنبه در پاسخ به ایرنا مبنی بر مطالبه متقاضیان گواهینامه برای فراهم کردن زمینه برگزاری کلاس های آنلاین همانند دانشگاه ها، مراکز علمی، مدارس و آموزشگاه های مختلف اظهار داشت: این موضوع یک مساله کشوری بوده و باید تدابیر لازم در سطح ناجا برای آن صورت بگیرد.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی نیز درصدد ایجاد زمینه های لازم برای برگزاری آنلاین کلاس ها بوده و به زودی و در ماه های پیش رو این طرح به نتیجه می رسد تا با عملی شدن این طرح شاهد معطلی تعداد زیادی از شهروندان متقاضی دریافت گواهینامه رانندگی نباشیم.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان یادآوری کرد: با توجه به افزایش تعداد مبتلایان و افراد مشکوک به ویروس کرونا، مرکز تعویض پلاک استان همدان به منظور پیشگیری از شیوع این ویروس از پنجشنبه هفته گذشته تعطیل شده است.

سرهنگ فکری اضافه کرد: علاوه بر تعطیلی مرکز تعویض پلاک، آزمون کتبی و عملی آیین نامه راهنمایی و رانندگی برای دریافت گواهینامه نیز تا اطلاع بعدی و بازگشت به شرایط عادی برگزار نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس درصدد برگزاری غیرحضوری کلاس های آیین نامه رانندگی

پلیس درصدد برگزاری غیرحضوری کلاس های آیین نامه رانندگی