مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 03:302021-04-12پزشكي

آیین نامه های تغذیه و کار دانشجویی در دانشگاه های علوم پزشکی بازنگری شد


مدیرکل امور دانشجویی وزارت بهداشت با اشاره به اصلاح دو آیین نامه مهم در حوزه دانشجویی علوم پزشکی از بازنگری آیین نامه تغذیه و فعالیت کار دانشجویی خبر داد.

- رحمان خدابنده لو در گفتگو با و عدم حضور دانشجویان در دانشگاه ها و مجازی شدن دروس، اولین کاری که از سوی معاونت دانشجویی انجام شد، طراحی پرسشنامه سلامت روان بود که اطلاعات خوبی جمع آوری کرد.

مدیرکل امور دانشجویی وزارت بهداشت افزود: طرح هم قدم در همه دانشگاه های علوم پزشکی اجرا و با دانشجویان تماس تلفنی گرفته شد و سلامت روان دانشجویان پیگیری شد.

وی درباره ارزیابی از وضعیت سلامت روان دانشجویان ناشی از اجرای طرح هم قدم گفت: سه نوع وضعیت برای دانشجویان پیش بینی شده بود، یک وضعیت عادی محسوب می شد، در وضعیت دیگر اگر نیاز به مشاوره بود، مشاوران دانشگاه با دانشجویان تماس تلفنی می گرفتند و در وضعیت نامطلوب اگر نیاز بود دانشجو مشاوره حضوری دریافت کند با دانشگاه محل سکونت دانشجو هماهنگی شده بود که اداره مشاوره آن دانشگاه همکاری کند و این طرح هنوز هم ادامه دارد.

خدابنده لو خاطرنشان کرد: سه جلد کتاب خود مراقبتی برای دانشجویان طراحی و تدوین شد که در زمینه رهایی از نگرانی، رهایی از افسردگی و هوش هیجانی بودند و 45 هزار جلد از این کتاب ها در دانشگاه ها توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه های تغذیه و کار دانشجویی در دانشگاه های علوم پزشکی بازنگری شد

آیین نامه های تغذیه و کار دانشجویی در دانشگاه های علوم پزشکی بازنگری شد