مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 03:302021-04-12سياسي

نماینده اصولگرای مجلس و همکاری با چین برای فیلترینگ گسترده


در حال حاضر متأسفانه ما حاکمیتی بر فضای مجازی، موتورهای جستجوگر، پیام رسان های اجتماعی و پست الکترونیک نداریم و حاکمیت آن از دست ما خارج شده است - نایب رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: توافق با چین برد - برد است و واگذاری جزایر ایران به این کشور دروغ محض است.

حجت الاسلام سید محمود نبویان در گفتگوی مشروح با مهر، درباره قرارداد 25 ساله بین ایران و چین، گفت: نمی توان درباره این قرارداد به سادگی داوری کرد و باید حتماً متن این قرارداد را مطالعه کرد.

اگر این قرارداد به نفع ملت ایران است، باید شواهدی در متن این قرارداد وجود داشته باشد و اگر هم به ضرر مردم است، باید شواهدش را در متن این قرارداد پیدا کرد.

وی با اشاره به مفاد قرارداد بین ایران و چین، افزود: این قرارداد 9 بند و 3 ضمیمه دارد.

در ضمیمه اول اهداف اساسی، در ضمیمه دوم تفصیل در زمینه های همکاری و در ضمیمه سوم هم جزییات زمینه های همکاری مطرح شده است.

چین تا 25 سال از ما نفت می خرد نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از مهمترین محورهای این قرارداد در حوزه نفت و انرژی است، تصریح کرد: یکی از مشکلات اساسی ما تحریم در زمینه فروش نفت است که چین در این قرارداد تضمین داده است که تا 25 سال از ما نفت خریداری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده اصولگرای مجلس و همکاری با چین برای فیلترینگ گسترده

نماینده اصولگرای مجلس و همکاری با چین برای فیلترینگ گسترده