مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 03:252021-04-12بين الملل

سودان: درصورت جنگ با اتیوپی پیروز خواهیم شد


عضو شورای حاکمیتی سودان اعلام کرد که کشورش از مناطق مرزی الفشقه که صحنه درگیری هایی میان نیروهای سودانی و اتیوپیایی است، کوتاه نخواهد آمد.

- عضو شورای حاکمیتی سودان اعلام کرد که کشورش از مناطق مرزی الفشقه که صحنه درگیری هایی میان نیروهای سودانی و اتیوپیایی است، کوتاه نخواهد آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از رویترز، شورای حاکمیتی سودان در بیانیه ای اعلام کرد که یاسر العطا، عضو این شورا طی سخنرانی مقابل افسران و سربازان در فرماندهی لشکر 19 در شهر مروی گفت: سودان از مناطق الفشقه کوتاه نخواهد آمد، چراکه این مناطق متعلق به خاک سودان هستند.

وی افزود: ما خواهان ورود به جنگ با اتیوپی نیستم، اما اگر این جنگ بر ما تحمیل شود، ما پیروز خواهیم شد، چراکه ما بر حق هستیم.

العطا بر جانبداری نیروهای مسلح از گزینه مردم سودان و لزوم انجام وظایفشان جهت حفظ قومیت و هویت ملت و رفع شائبه هایی که به وطن وارد شده، تاکید کرد.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح سوپاپ امن سودان و وحدت و امنیت آن هستند، تصریح کرد که ارتش با عرصه سیاسی بر اساس ملاحظاتی که منافع کشور را در نظر دارد و آن را به ساحل امن می رساند، تعامل کرده است.

العطا گفت که نیروهای مسلح الگوی منحصر به فردی از قومیت گرایی در سطح عربی و آفریقایی هستند و همچنین ستون فقراتی هستند که در قبال تمامی ته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سودان: درصورت جنگ با اتیوپی پیروز خواهیم شد

سودان: درصورت جنگ با اتیوپی پیروز خواهیم شد