مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 03:152021-04-11پزشكي

هر علامت بیماری را کرونا بدانیم/الان فصل سرماخوردگی نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا صالحی در برنامه تیتر امشب شبکه خبر با انتقاد از تصمیم سازی نادرست و ساده انگاری و عادی انگار مردم که موجب شیوع مجدد و گسترده کرونا در کشور شده است، - استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران، گفت: الان سرماخوردگی نداریم و هر علامت بیماری مثل تب، آبریزش، عطسه و سرفه علامت کرونا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا صالحی در برنامه تیتر امشب شبکه خبر با انتقاد از تصمیم سازی نادرست و ساده انگاری و عادی انگار مردم که موجب شیوع مجدد و گسترده کرونا در کشور شده است، افزود: تیم های بیمارستانی به شدت تحت فشارند و مشوق های معنوی و مادی می تواند تاب آوری آن ها را برای عبور از پیک بیماری تقویت کند.

این فوق تخصص بیماری های عفونی با بیان اینکه نتیجه تست پی سی آر 60 تا 70 درصد درست است، گفت: الان سرماخوردگی نداریم و هر علامت بیماری مثل تب، آبریزش، عطسه و سرفه علامت کرونا است و افراد با مشاهده این علائم باید خودشان را ایزوله کنند و در صورت بدتر شدن علائم به مراکز درمانی مراجعه کنند.

صالحی با ابراز خشنودی از اینکه سن ابتلای افراد پایین آمده، اما کودکان بدحال نادرند، افزود: افراد بالای 60 سال و یا دارای بیماری های زمینه ای در صورت ابتلاء و ظهور علائم زودتر به پزشک مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر علامت بیماری را کرونا بدانیم/الان فصل سرماخوردگی نیست

هر علامت بیماری را کرونا بدانیم/الان فصل سرماخوردگی نیست