مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 03:152021-04-11اقتصادي

افزایش دو برابری تعداد متوفیان کرونایی در وادی رحمت تبریز


مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز از افزایش ناگهانی و دو برابری تعداد متوفیان کرونایی در وادی رحمت تبریز خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز از افزایش ناگهانی و دو برابری تعداد متوفیان کرونایی در وادی رحمت تبریز خبر داد.

فرخ جلالی در این خصوص اظهار کرد: از دی ماه گذشته تاکنون برای اولین بار است که متوفیان کرونایی در تبریز با این میزان افزایش مواجه می شود.

وی متذکر شد: در صورت تداوم روند فعلی، تعداد اموات کرونایی در وادی رحمت تبریز به میزان مرگ و میر پاییز و زمستان سال گذشته برخواهد گشت.

وی با تاکید بر لزوم پرهیز از هرگونه تجمع و ازدحام در روزهای آتی، افزود: با توجه به این که مجموعه آرامستان های سطح شهر یکی از کانون های تجمع محسوب می شود، بر اساس تصمیم و ابلاغ ستاد پیشگیری کرونا، تا اطلاع ثانوی نسبت به تعطیلی آن ها اقدام شده است.

جلالی با بیان این که وادی رحمت نیز علاوه بر کانون تجمعات، به دلیل افزایش تعداد متوفیان کرونایی دوباره به یکی از مراکز آلوده تبدیل شده است، افزود: از این رو ضمن مسدود شدن ورودی های وادی رحمت بر اساس ابلاغیه نهادهای بالادستی، تا اطلاع ثانوی یک سوم پرسنل ستادی به صورت شیفتی سر کار حاضر خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش دو برابری تعداد متوفیان کرونایی در وادی رحمت تبریز

افزایش دو برابری تعداد متوفیان کرونایی در وادی رحمت تبریز