مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 03:052021-04-11سياسي

30 روستای خراسان شمالی در طرح ملی«انتخاب روستای قرآنی ایران» ثبت نام کردند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از ثبت نام 30 روستا از استان خراسان شمالی در طرح ملی «انتخاب روستای قرآنی ایران» خبر داد.

- 30 روستای خراسان شمالی در طرح ملی انتخاب روستای قرآنی ایران ثبت نام کردند ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از ثبت نام 30 روستا از استان خراسان شمالی در طرح ملی انتخاب روستای قرآنی ایران خبر داد.

حسین فرخنده اظهار کرد: در این طرح ملی، 8 روستا از فاروج، از شهرستان های اسفرابن و راز جرگلان هر کدام 5 روستا ، بجنورد و گرمه هر کدام سه روستا و شهرستان های شیروان، جاجرم و مانه سملقان هر کدام 2 روستا در این طرح ثبت نام کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی، وی با بیان اینکه طرح ملی انتخاب روستای قرآنی با هدف الگوسازی و جهت دهی فعالیت های قرآن و عترت در روستاها، انجام می شود، ادامه داد: معیار سنجش در دو بخش عمومی و تخصصی انجام می شود و اولویت با روستاهایی است که در مباحث آموزشی و پژوهشی و تبلیغی و ترویج قرآن کریم و شاخص های کیفی فعال تر و هستند.

وی گفت: در بخش عمومی، شاخص های شهدا و ایثارگران روستا، مشاهیر، علما و نخبگان فرهنگی و دینی، مساجد و حسینه فعال، کتابخانه فعال و آثار علمی منتشر شده توسط اهالی روستا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 روستای خراسان شمالی در طرح ملی«انتخاب روستای قرآنی ایران» ثبت نام کردند

30 روستای خراسان شمالی در طرح ملی«انتخاب روستای قرآنی ایران» ثبت نام کردند