مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 03:052021-04-11سياسي

سرمایه گذاران اسیر قوانین دست و پاگیر هستند


نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در خانه ملت گفت: متاسفانه تورم و قوانین دست و پاگیر باعث شده سرمایه گذاران در گیر و دار ماده قانون ها اسیر شده و مسئولان نیز در استفاده صحیح از قانون برای خدمت رسانی به کشور عاجز بمانند.

- ایسنا/زنجان نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در خانه ملت گفت: متاسفانه تورم و قوانین دست و پاگیر باعث شده سرمایه گذاران در گیر و دار ماده قانون ها اسیر شده و مسئولان نیز در استفاده صحیح از قانون برای خدمت رسانی به کشور عاجز بمانند.

حجت الاسلام حسن شجاعی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به توجه ویژه مقام معظم رهبری طی سال های اخیر به مقوله تولید در نام گذاری سال، تصریح کرد: تجربه مانع زدایی و پشتیبانی از تولید اقلام مورد نیاز در رابطه با مبارزه با کرونا، نمونه بارزی است که در پیشگاه ملت ایران قرار دارد و بر همین منوال باید از تولید در سایر عرصه های کشور حمایت، پشتیبانی و مانع زدایی شود.

وی با تاکید بر اینکه متاسفانه تورم و قوانین دست و پا گیر باعث شده سرمایه گذاران در گیر و دار ماده قانون ها اسیر شده و مسئولان نیز در استفاده صحیح از قانون برای خدمت رسانی به کشور عاجز بمانند، تصریح کرد: مجلس در صدد است در ازای تصویب یک قانون جدید، چندین قانون پیشین را نسخ کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاران اسیر قوانین دست و پاگیر هستند

سرمایه گذاران اسیر قوانین دست و پاگیر هستند