مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 03:052021-04-11سياسي

بیشترین حجم گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی کشور در خراسان رضوی بوده است


مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به موضوع تولید و اشتغال گفت: در سه سال گذشته بیشترین حجم گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی کشور در خراسان رضوی انجام شده که این اقدام گام بلندی در پشتیبانی از تولید است.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به موضوع تولید و اشتغال گفت: در سه سال گذشته بیشترین حجم گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی کشور در خراسان رضوی انجام شده که این اقدام گام بلندی در پشتیبانی از تولید است.

حسن افتخاری در خصوص فعالیت های انجام شده در زمینه گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی اظهار کرد: بر اساس گزارش شرکت ملی گاز تا پایان سال 1399، تعداد 1168 واحد تولیدی و صنعتی در خراسان رضوی از محل اعتبارات ماده 12 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و مستند به مصوبه شورای اقتصاد گازرسانی شده است.

وی افزود: با گازرسانی انجام شده به 1168 واحد تولیدی و صنعتی در خراسان رضوی، 66 میلیون و 861 هزار لیتر سوخت مایع صرفه جویی شده که این مهم علاوه بر کاهش هزینه های تولید موجب کمک به رشد اقتصادی استان و کشور و حفظ و صیانت از محیط زیست می شود.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی ادامه داد: بر اساس این طرح که از سه سال گذشته آغاز شده، اعتبار مورد نیاز برای اجرای شبکه و گازرسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین حجم گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی کشور در خراسان رضوی بوده است

بیشترین حجم گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی کشور در خراسان رضوی بوده است