مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 03:002021-04-11سياسي

برخی مسائل خراسان جنوبی در نیمه راه رها شده است


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: وظیفه اصلی ما پیگیری مسائل تا حصول نتیجه است اما تاکنون برخی مباحث در استان تا حدودی پیش رفته و در نیمه راه، - ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: وظیفه اصلی ما پیگیری مسائل تا حصول نتیجه است اما تاکنون برخی مباحث در استان تا حدودی پیش رفته و در نیمه راه، رها شده است.

محمد فرهادی، عصر یکشنبه 22 فروردین در نشست کارگروه مدیریت پسماند فاضلاب شهری بیرجند، موضوع پساب بیرجند را از جمله این موارد برشمرد و افزود: موضوع پساب فاضلاب در بیرجند، قصه پرغصه ای است که با گذشت 14 - 15 سال هنوز به نتیجه نرسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وی بر لزوم پیگیری مسایل و مشکلات تا حصول نتیجه نهایی تاکید کرد و گفت: در حقیقت این موضوع، مساله ای است که می توانست به فرصت تبدیل شود اما متاسفانه با فرصت سوزی همراه شده است.

معاون استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر خشکسالی حاکم بر استان و موضوع کم آبی اظهار داشت: استفاده درست و بهینه از پساب فاضلاب باید به سرعت در دستور کار قرار گیرد و تعیین تکلیف شود.

وی افزود: در صورت نیاز از ظرفیت کمیته برنامه ریزی شهرستان نیز باید در این زمینه استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی مسائل خراسان جنوبی در نیمه راه رها شده است

برخی مسائل خراسان جنوبی در نیمه راه رها شده است