مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 03:002021-04-11اجتماعي

دانش آموز اوتیسمی در یک قدمی پیکاسو شدن


اوتیسم درست مانند اسمش عجیب است، اما برای عارفه هرچه که نداشت، از او نقاشی ساخت که همه معلمان مدرسه استثنایی و مربیان نقاشی را متعجب کرد، این دانش آموز مبتلا به اختلال اوتیسم و ناشنوا حالا چشم انتظار جواب نامه ای است که به وزیر آموزش و پرورش نوشته و بوم .

- ایسنا/آذربایجان شرقی اوتیسم درست مانند اسمش عجیب است، اما برای عارفه هرچه که نداشت، از او نقاشی ساخت که همه معلمان مدرسه استثنایی و مربیان نقاشی را متعجب کرد، این دانش آموز مبتلا به اختلال اوتیسم و ناشنوا حالا چشم انتظار جواب نامه ای است که به وزیر آموزش و پرورش نوشته و بوم نقاشی و عارفه هر دو به کمک خیران برای رفتن به کلاس نقاشی احتیاج دارند.

مادر عارفه قربانی الوار که خودش هم بیمار است و دل پردردی دارد، می گوید دیگر توان پرداخت شهریه و ثبت نام در آموزشگاه های نقاشی برای دوره های تکمیلی و پیشرفته را ندارد و با حسرت از نقاشی ها و هنر دست دخترش حرف می زند؛ می ترسد استعداد عارفه خاموش بماند؛ چندین معلم نقاشی به عارفه کمک کردند و آموزش رایگان او را برعهده گرفتند، اما حالا این دانش آموز نیاز به آموزش های تکمیلی دارد تا استعدادش برای همیشه شکوفا شود.

به گفته ی ثریا قربانی، مادر این دانش آموز مبتلا به اوتیسم و ناشنوا، دخترش پنج ماهه بوده که دچار تشنج می شود و اینکه ناشنوای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموز اوتیسمی در یک قدمی پیکاسو شدن

دانش آموز اوتیسمی در یک قدمی پیکاسو شدن