مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 03:002021-04-11سياسي

یک کرونایی با سفر به خراسان جنوبی 40 نفر را مبتلا کرد


رییس داشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به افزایش دورهمی ها در نوروز، گفت: یک مسافر کرونایی، 40 نفر را در خراسان جنوبی به این ویروس آلوده کرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس داشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به افزایش دورهمی ها در نوروز، گفت: یک مسافر کرونایی، 40 نفر را در خراسان جنوبی به این ویروس آلوده کرد.

محمد دهقانی، یکشنبه شب 22 فروردین به رسانه های گروهی اعلام کرد: یک فرد آلوده به کرونا، ایام تعطیلات نوروز از مشهد برای دیدن اقوام به بیرجند آمده بود که در دورهمی های فامیلی، این ویروس را به 40 نفر منتقل کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی، تجمع های غیر ضرور را کانون انتشار کرونا دانست و افزود: بارها هشدار داده ایم که دورهمی های فامیلی در صدر موارد ابتلا به کرونا قرار دارد، اما عده ای با سهل انگاری و بی توجهی دیگران را قربانی می کنند.

دهقانی بیان کرد: بیمارستان ها دیگر ظرفیت پذیرش بیماران جدید را ندارند و تمامی تخت های ویژه آماده به خدمت در بیمارستان ولیعصر بیرجند تکمیل شده است.

رییس داشگاه علوم پزشکی بیرجند ادامه داد: روزانه ظرفیت انجام هزار تست تشخیصی کرونا در استان وجود دارد و بیماریابی ها نیز واقعی تر شده است.

وی با بیان اینکه هرچند امکانات تشخیصی استان در وضعیت مناسبی است و کادر درمانی هم از بیماران به خوبی مراقبت می کنند، اما مردم نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک کرونایی با سفر به خراسان جنوبی 40 نفر را مبتلا کرد

یک کرونایی با سفر به خراسان جنوبی 40 نفر را مبتلا کرد