مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 03:002021-04-11بين الملل

ویزای توریستی ایران بلاتکلیف است


یک سال پس از توقف صدور ویزای توریستی ایران، هنوز برای شروع دوباره سفر گردشگران خارجی به کشور پیش بینی ای وجود ندارد.

رییس جامعه تورگردانان می گوید قرار است طرحی را به وزارت خارجه ارائه دهند تا درباره ازسرگیری صدور این ویزا تصمیم گرفته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از زمان شیوع ویروس کرونا صدور ویزای توریستی ایران متوقف شده است، اما بیماران، تجار و اتباع خارجی که قصد سفر غیرتوریستی دارند، همچنان می توانند وارد ایران شوند.

وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در میانه زمستان 99 اعلام کرد که تاییدیه ازسرگیری ورود محدود گردشگران خارجی را از کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا گرفته و فقط مصوبه آن باقی مانده است.

پیش بینی ها بر این بود که صدور ویزای توریستی ایران نهایت تا اواخر سال 99 از سر گرفته شود، اما با شناسایی ویروس جهش یافته در برخی کشورها، از جمله انگلیس و عراق و توقف بعضی پروازهای بین المللی، این طرح بایکوت شد.

اینک ابراهیم پورفرج ـ رییس جامعه تورگردانان ایران ـ از مذاکرات تازه ای با وزارت امور خارجه به ایسنا خبر داد و گفت: در جلسه ای با آقای سجادی - معاون کنسولی وزیر خارجه - قرار شد ما یک سری اطلاعات و طرحی را برای صدور ویزا ارائه دهیم تا همان طور که ویزای ایران برای گردشگران سلامت صادر می شود، موضوع سفر سایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویزای توریستی ایران بلاتکلیف است

ویزای توریستی ایران بلاتکلیف است