مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 03:002021-04-11اجتماعي

سنجش 45 هزار نوآموز بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی


معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان از آمادگی و برنامه ریزی جهت سنجش 45 هزار نوآموز بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، بنابر اعلام اداره اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش در برخورداری همه کودکان از فرصت های تعلیم و تربیت با کیفیت مناسب با برنامه ریزی و عملیاتی نمودن راهکارهای مناسب تحقق می یابد.

به گفته این مسئول، با سنجش کلینیکی، تخصصی و شناسایی نوآموزان دارای مشکلات یادگیری و دیرآموز قبل از ورود به دبستان، می توان بخش اعظمی از افت تحصیلی دانش آموزان را کاهش داد.

حاجی زاده گفت: تجهیز پایگاههای سنجش، آموزش و بکارگیری نیروهای متخصص، کارآمد و علاقمند با رشته های تحصیلی مرتبط در اجرای این برنامه بسیار اثربخش است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان هرمزگان اظهار داشت: سنجش سلامت جسمانی و آمادگی نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی یکی از مقوله های مهم و اساسی نظام آموزشی است که باید با دقت لازم و بصورت تخصصی اجرا شود.

وی بر احصای چالش ها ، مشکلات و ارائه راهکارهای لازم به منضور تسهیل در اجرای برنامه سنجش تاکید کرد و بیان داشت: به گونه ای برنامه ریزی شود که در هر وضعیتی بتوان برنامه سنجش نوآموزان عزیز را به بهترین شکل ممکن اجرا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنجش 45 هزار نوآموز بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی

سنجش 45 هزار نوآموز بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی