مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 02:552021-04-11سياسي

موسوی لارگانی: تبعات تصمیمات غلط ستاد مقابله با کرونا بازی با جان مردم است


تبعات تصمیمات غلط رییس جمهور و دود این سوءمدیریت ها در ستاد ملی مقابله با کرونا به چشم مردم می رود و با جان و سلامت آنها بازی می شود.

- حجت الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به سوءتدبیری های دولت و ستاد مقابله با کرونا در مبارزه با ویروس کرونا و مهار آن در ایام اخیر اظهار داشت: دولت در ایام ماه مبارک رمضان اقدام به تعطیلی بازار و محدودیت ها کرده است.

این نوش دارو پس از مرگ است چرا که به دلیل بی تدبیری دولت باید شاهد رکود کسب و کارهای مختلف و همچنین از دست دادن هموطنان مان باشیم.

وی همچنین در این رابطه افزود: دولت می توانست در ایام نوروز که تعطیلات هم هست محدودیت ها را اعمال کند و شاهد این حجم از نارضایتی از مردم و همچنین اصناف نباشیم.

عضو هیأت رییسه مجلس در ادامه بیان کرد: جالب است که روحانی پیشنهاد وزیر کشور مبنی بر باز ماندن مرز هوایی با ترکیه را پذیرفته آن هم کشوری که در شرایط قرمز کرونایی قرار دارد اما سفرهایی همچون عتبات عالیات بسته می شود گویی این محدودیت ها فقط ملاحظات سیاسی دارد! موسوی لارگانی گفت: روز گذشته بنده به همراه چند نماینده قم با علما دیداری داشتیم که برخی علما به شدت بر این مسائل و سوءتدبیری دولت در مواجهه و مقابله با ویرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسوی لارگانی: تبعات تصمیمات غلط ستاد مقابله با کرونا بازی با جان مردم است

موسوی لارگانی: تبعات تصمیمات غلط ستاد مقابله با کرونا بازی با جان مردم است