مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 02:552021-04-11پزشكي

کرونای قبلی نجیب بود!


یک متخصص بیماریهای عفونی با اشاره به افزایش قدرت سرایت و شدت علائم در کرونای انگلیسی گفت: کرونای معمولی در مقایسه با این کرونای انگلیسی هم نجیب بود و هم آرام و این ویروس جدید سرکش موج های خانوادگی ابتلا به راه انداخته است.

- ایسنا/کرمانشاه یک متخصص بیماریهای عفونی با اشاره به افزایش قدرت سرایت و شدت علائم در کرونای انگلیسی گفت: کرونای معمولی در مقایسه با این کرونای انگلیسی هم نجیب بود و هم آرام و این ویروس جدید سرکش موج های خانوادگی ابتلا به راه انداخته است.

دکتر فیض الله منصوری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به سیر پرشتاب کرونای انگلیسی در کشور و استان گفت: در حال حاضر بسیاری بخش های بیمارستانی استان پرشده و اگر همین روند ادامه پیدا کند قطعا در هفته های آتی سیستم درمان دچار چالش جدی می شود.

وی افزود: کرونای انگلیسی قدرت سرایت بالایی دارد و متاسفانه شدت علائم آن نیز نسبت به کرونای معمولی بیشتر است و تفاوت ها به حدی است که به گفته وزیر بهداشت ویروس کرونای معمولی در مقایسه با ویروس کرونای انگلیسی هم نجیب بود و هم آرام و حقیقتا هم به همین شکل است و این ویروس جدید از سرعت انتشار و شدت بسیار بالایی برخوردار است.

منصوری گفت: در کنار قدرت سرایت بالا و شدت علائم، ویروس جدید افراد در رده های سنی پایین تر را هم درگیر کرده و در حال حاض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونای قبلی نجیب بود!

کرونای قبلی نجیب بود!