مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 02:502021-04-11اقتصادي

علت حضور خاموش کارکنان در اداره ها


ارتقای آگاهی تصاعدی کارکنان در بخش های مختلف کاری (دولتی، خصولتی و خصوصی) از مطالبات و حقوق تضعیف شده سازمانیِ خود به واسطه دسترسی های مطلوب به بانک اطلاعاتی و اشتراک گذاری دانسته ها موجب نوعی فلج کارایی و فلج تصمیم گیری جهت کارا بودن شده است.

- ایسنا/اردبیل یک مدرس دانشگاه و پژوهشگر گفت: ارتقای آگاهی تصاعدی کارکنان در بخش های مختلف کاری (دولتی، خصولتی و خصوصی) از مطالبات و حقوق تضعیف شده سازمانیِ خود به واسطه دسترسی های مطلوب به بانک اطلاعاتی و اشتراک گذاری دانسته ها موجب نوعی فلج کارایی و فلج تصمیم گیری جهت کارا بودن شده است.

امیر جبلی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: تلفیق ناصحیح مدیریت منابع انسانی، مدیریت سرمایه انسانی و اداره امور کارکنان و همچنین عدم استعدادیابی و استعداد پروری نیز به سرعت این ناکارآمدی افزوده است.

وی عدم مطالعه و پیش بینی رفتار سازمانی را از دلایل نافذ عدم کارایی کارکنان و نیروی انسانی در بخش های مختلف برشمرد و اضافه کرد: عدم اهتمام به مفروضات و روابط متغیرهای مستقل و وابسته در رفتار سازمانی، عدم توسعه محتوایی و فرایندی افعال انگیزه زایی را از دیگر دلایل ناکارآمدی نیروی انسانی در بخش های مختلف عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت حضور خاموش کارکنان در اداره ها

علت حضور خاموش کارکنان در اداره ها