مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 02:502021-04-11سياسي

تصمیمات ستاد ملی کرونا سیاسی بود


نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: تصمیمات مسؤولان در ستاد ملی کرونا به جای توجه به نظرات کارشناسی، رنگ و بوی سیاسی داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، مهرداد ویسکرمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در کشور اظهار داشت: سال گذشته پس از شیوع بیماری کرونا در کشور بری اینکه مدیریت جامعی با استفاده از نظرات کارشناسانه ایجاد شود ستاد ملی کرونا در کشور شکل گرفت.

وی با بیان اینکه هدف اصلی شکل گیری ستاد کرونا در کشور تصمیم گیری با استفاده از نظرات کارشناسی است، افزود: در روزهای انتهایی سال گذشته وزیر بهداشت و کارشناسان این وزارتخانه بارها در مصاحبه های خود بر تشدید شیوع کرونا در کشور در صورت اعمال محدودیت های جدی در ایام تعطیلات هشدار داده بودند.

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: متاسفانه شاهد بودیم در هنگام تعطیلات عید مسئولان ارشد ستاد ملی کرونا به خصوص رییس جمهور از نظر کارشناسی مسئولان وزارت بهداشت استفاده نکردند و تصمیم گیری های آنان بیشتر رنگ و بوی سیاسی می داد.

ویسکرمی با اشاره به اینکه مجموعه نظام جمهوری اسلامی در صورت استفاده از نظرات کارشناسانه اختیارات زیادی به ستاد ملی کرونا داده است، تصریح کرد: در صورتی که در تصمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیمات ستاد ملی کرونا سیاسی بود

تصمیمات ستاد ملی کرونا سیاسی بود