مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 02:502021-04-11سياسي

محدودیت ها در شهرهای قرمز و نارنجی خوزستان به طور کامل اجرا خواهند شد


فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد استانی مقابله با کرونا استان خوزستان از اجرای کامل محدودیت ها و نظارت بر اجرای آن ها در شهرهای قرمز و نارنجی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، ولی الله حیاتی فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد استانی مقابله با کرونا استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار: طبق مصوبات ستاد مقابله با کرونا استان تمامی محدودیت هایی که بر اساس رنگ بندی شهرهای قرمز و نارنجی از سوی وزارت بهداشت تعیین شده کاملا اجرا خواهد شد.

وی افزود: شهرهای قرمز و نارنجی توسط فرمانداران گروه بندی شدند و این گروه ها به واسطه گروهی با عنوان نظارت بر اجرای پروتکل ها بصورت روزانه مدیریت می شوند.

فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد استانی مقابله با کرونا استان خوزستان گفت: محدودیت فعالیت اصناف، ممنوعیت تردد شبانه و کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرستان های قرمز و نارنجی همچنان در دستور کار است.

وی ادامه داد: اعمال این محدودیت ها در استان خوزستان به مدت 10 روز ادامه خواهند داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، خوزستان به افزایش خطرناک آمار مبتلایان به کرونا در شرایط بحرانی به سر می زرد و متاسفانه اکثر شهرهای این استان در وضعیت قرمز و نارنجی کرونا قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت ها در شهرهای قرمز و نارنجی خوزستان به طور کامل اجرا خواهند شد

محدودیت ها در شهرهای قرمز و نارنجی خوزستان به طور کامل اجرا خواهند شد