مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 02:452021-04-11سياسي

نظر رییس قوه قضاییه درباره قصور درصیانت از جان مردم


هر کس در صیانت از جان مردم قصور و تقصیری داشت، حتماً باید پاسخگوی این قصور و تقصیر باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی عصر روز یکشنبه (22 فروردین) در آیین بهره برداری از بیمارستان فوق تخصصی عدل از رییس سابق قوه قضاییه و همه کسانیکه در احداث این مجموعه عظیم بیمارستانی و بهداشت و درمان نقش داشتند تقدیر کرد.

رییس قوه قضاییه گفت: بیمارستان فوق تخصصی و مجهز عدل می تواند علاوه بر ارائه خدمات سازمانی، کمک بسزایی به مجموعه بهداشت و درمان کشور بویژه درکلانشهر تهران داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین رییسی افزود: این مجموعه کمکی برای پشتیبانی و خدمت به مجموعه سازمان پزشکی قانونی به عنوان سازمانی مرتبط با دستگاه قضایی در تشخیص های تخصصی و کارشناسی این مجموعه بوده و همچنین با مراکز علمی و پژوهشی و دانشگاهی در عرصه پزشکی همکاری نماید.

رییس قوه قضاییه تصریح کرد: امروز اگر بخواهیم یک مجموعه عظیم پزشکی و بیمارستانی احداث کنیم نیازمند صرف هزینه های زیادی هستیم، اما عزیزانی که این مجتمع درمانی را احداث و تجهیز کردند تلاش داشتند تا این کار با کمترین هزینه انجام شود.

حجت الاسلام و المسلمین رییسی در بخش دیگری از سخنانش با تقدیر از مجاهدت های کادر درمانی در صیانت از جان مردم در برابر ویروس کرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر رییس قوه قضاییه درباره قصور درصیانت از جان مردم

نظر رییس قوه قضاییه درباره قصور درصیانت از جان مردم