مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 02:352021-04-11سياسي

اصفهان تعهدی برای تأمین آب صنعت یزد ندارد /آب زاینده رود فقط برای مصرف شرب است


سرپرست شرکت آب منطقه ای استان اصفهان در پاسخ به این سؤال که آیا آب زاینده رود برای صنعت استان یزد بازگشایی شده است، گفت: برای صنعت یزد آب زاینده رود باز نشده و اصفهان تعهدی برای تأمین آب صنعت یزد ندارد.

- حسن ساسانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت سد زاینده رود اظهار داشت: آبی که در حال حاضر از سد زاینده رود خارج می شود به مصارف شرب اصفهان و شربی که برای یزد بر اساس منابع و مصارف تعریف شده است، می رسد.

سرپرست شرکت آب منطقه ای استان اصفهان در پاسخ به این سؤال که آیا آب زاینده رود برای صنعت استان یزد بازگشایی شده و سبب اعتراض کشاورزان شده است، گفت: این خبر صحت ندارد و برای صنعت یزد آب زاینده رود باز نشده است و اصفهان تعهدی برای تأمین آب صنعت یزد ندارد و صرفاً تعهدی که در گذشته انجام شده برای مصارف شرب بوده است.

وی درخصوص بازگشایی سد زاینده رود در بهار افزود: با توجه به اینکه پیش بینی بارش ها در فروردین ماه امسال و زمستان سال گذشته تحقق پیدا نکرد و به دلیل کاهش چشمگیر حجم سد زاینده رود، امیدوار هستیم بارش ها در فصل اردیبهشت مطلوب باشد و پس از پایش میزان بارش ها و حجم سد زاینده رود در آینده در جلسات کارگروه سازگاری با کم آبی مطرح و تصمیم گیری می شود و در حال حاضر تصمیم خاصی برای بازگشایی سد زاینده رود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان تعهدی برای تأمین آب صنعت یزد ندارد /آب زاینده رود فقط برای مصرف شرب است

اصفهان تعهدی برای تأمین آب صنعت یزد ندارد /آب زاینده رود فقط برای مصرف شرب است