مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 02:352021-04-11پزشكي

سایه سنگین ابر سیاه کرونا انگلیسی بر آسمان کرمانشاه/ 11 شهر «قرمز» شدند


رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: از 14 شهرستان استان، هم اکنون 11 شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی و 2 شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارند و تنها یک شهر زرد است.

- و روانسر را نارنجی اعلام کرد و گفت: تنها شهرستان زرد هم ثلاث باباجانی است.

وی با بیان اینکه شاخص تعیین وضعیت شهرها به تعداد بستری با تست PCR مثبت روزانه مرتبط است، تصریح کرد: شهرهای زرد یعنی بستری با تست PCR مثبت روزانه چهار نفر به ازای هر 100 هزار نفر، شهرهای نارنجی هم بستری با تست PCR مثبت روزانه 6 نفر به ازای هر 100 هزار نفر و شهرهای قرمز نیز به معنی بستری با تست PCR مثبت روزانه 10 نفر به ازای هر 100 هزار نفر است.

محمدی به شیب بسیار تند موج چهارم در افزایش مبتلایان اشاره و بیان کرد: با اوج گیری موج چهارم کرونا، فرش قرمز کرونا زیر پای مردم گسترده شده و سایه سیاه کرونای انگلیسی بر آسمان استان، تهدیدی جدی برای هر شهروند محسوب می شود.

وی تصریح کرد: با اوج گیری تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کشور محدودیت هایی براساس رنگ بندی شهرها اعمال می شود، از جمله در شهرهای قرمز مشاغل گروه 2، 3 و 4 مجاز به فعالیت نیستند و ورود خودرو با پلاک غیربومی به این شهرها و خروج خودرو با پلاک های بومی از آن ها ممنوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایه سنگین ابر سیاه کرونا انگلیسی بر آسمان کرمانشاه/ 11 شهر «قرمز» شدند

سایه سنگین ابر سیاه کرونا انگلیسی بر آسمان کرمانشاه/ 11 شهر «قرمز» شدند