مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 02:252021-04-11پزشكي

حجم واکسیناسیون از تیرماه افزایش می یابد


رییس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت، خدمات مراکز 16 و 24 ساعته کرونا و همچنین برنامه ریزی انجام شده برای واکسیناسیون عمومی کرونا در قالب مراکز بهداشتی را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دکتر جعفرصادق تبریزی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به شعار امسال روز جهانی بهداشت مبنی بر جهانی عادلانه تر و سالم تر ، گفت: این شعار برای امسال بسیار مناسب است زیرا در دنیا شاهد هستیم که کشورها در حال دور شدن از عدالت هستند.

به عنوان مثال امروز 86 درصد واکسن کرونا دنیا را فقط شش کشور در اختیار دارند و این نشان دهنده چهره کاملا غیر عادلانه دنیا است که نگاه تبعیض آمیزی به واکسن دارند و اگر چنین شعاری محقق شود به ارتقا سلامت جهانی هم کمک خواهد کرد.

1200 مرکز 16 و 24 ساعته ارایه خدمات کرونا در کشور وی با اشاره به آغاز شیوع کرونا در ایران در اسفند 1398، اظهار کرد: با شروع این اپیدمی در کشور وزارت بهداشت بویژه معاونت بهداشت تغییراتی را در ساختار ارائه خدمات خود اعمال کرد و حدود 1200 مرکز جامع خدمات سلامت را تحت عنوان مراکز منتخب کووید 19 با 16 یا 24 ساعت فعالیت تجهیز کرد و به مردم اعلام کرد که از این مراکز برای علائم کرونا استفاده کنند ما هم در سیستم خود این مراکز را به عنوان سطح ارجاع برای سطوح بالاتر تعیین کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجم واکسیناسیون از تیرماه افزایش می یابد

حجم واکسیناسیون از تیرماه افزایش می یابد