مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 02:152021-04-11پزشكي

برای کارخانه تولید بیمار کرونا باید فکر اساسی کرد


برای عبور از پیک چهارم باید محدودیت های جدی تر و بیشتری در نظر گرفت و مردم هم با مسئولیت پذیری بیشتر پروتکل ها را رعایت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، دکتر صالحی در برنامه تیتر امشب شبکه خبر با انتقاد از تصمیم سازی نادرست و ساده انگاری و عادی انگار مردم که موجب شیوع مجدد و گسترده کرونا در کشور شد گفت: تیم های بیمارستانی ما به شدت تحت فشارند و مشوق های معنوی و مادی می تواند تاب آوری آن ها را برای عبور از پیک بیماری تقویت کند.

این پزشک متخصص با بیان این که نتیجه تست پی سی آر 60 تا 70 درصد درست است گفت: الان سرماخوردگی نداریم و هر علامت بیماری مثل تب، آبریزش، عطسه و سرفه علامت کروناست و افراد با مشاهده این علائم باید خودشان را ایزوله کنند و در صورت بدتر شدن علائم به مراکز درمانی مراجعه کنند.

صالحی با ابراز خشنودی از این که با این که سن ابتلای افراد پایین آمده، اما کودکان بدحال نادرند گفت: افراد بالای 60 سال و یا دارای بیماری های زمینه ای در صورت ابتلا و ظهور علائم زودتر به پزشک مراجعه کنند.

این متخصص از مردم خواهش کرد تا درصورت مشاهده کمترین علامت بیماری از بیرون آمدن خودداری کنند و بیشتر و بیشتر پروتکل ها را اعم از فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز از تجمعات و دورهمی ها و زدن ماسک و شستشوی دست ها رعایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای کارخانه تولید بیمار کرونا باید فکر اساسی کرد

برای کارخانه تولید بیمار کرونا باید فکر اساسی کرد