مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 20:202021-04-11سياسي

گروه بندی شهرهای قرمز و نارنجی خوزستان / مدیریت روزانه محدودیت ها


فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: شهرهای قرمز و نارنجی توسط فرمانداران گروه بندی شده اند و این شهرها از سوی گروه های نظارت بر اجرای پروتکل ها، - فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در استان خبر داد گروه بندی شهرهای قرمز و نارنجی خوزستان / مدیریت روزانه محدودیت ها ایسنا/خوزستان فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: شهرهای قرمز و نارنجی توسط فرمانداران گروه بندی شده اند و این شهرها از سوی گروه های نظارت بر اجرای پروتکل ها، به صورت روزانه مدیریت می شوند.

ولی الله حیاتی با اشاره به آخرین وضعیت بیماری در استان خوزستان و مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا، اظهار کرد: در تمامی شهرهای قرمز و نارنجی، تمام محدودیت ها برابر رنگ بندی های اعمال شده از سوی وزارت بهداشت، اجرا خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: شهرهای قرمز و نارنجی توسط فرمانداران گروه بندی شده اند و این شهرها از سوی گروه های نظارت بر اجرای پروتکل ها، به صورت روزانه مدیریت می شوند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد، گفت: محدودیت فعالیت اصناف، محدودیت تردد شبانه و کنترل ورودی و خروجی شهرهای قرمز و نارنجی در دستور کار است و تمام ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه بندی شهرهای قرمز و نارنجی خوزستان / مدیریت روزانه محدودیت ها

گروه بندی شهرهای قرمز و نارنجی خوزستان / مدیریت روزانه محدودیت ها