مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 19:052021-04-11سياسي

پشتیبانی ویژه از مترو قم برای راه اندازی فاز نخست


رییس شورای اسلامی شهر قم بر پشتیبانی ویژه و حداکثری مسؤولان استان از پروژه قطار شهری قم برای راه اندازی فاز نخست خط یک آن در خرداد ماه تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، عبدالله جلالی در نشست امروز برخی مدیران استان در ساختمان اداری سازمان قطار شهری قم با بیان این که مترو قم افت و خیزهایی را در طول سالیان اخیر تجربه کرده است اظهار کرد: بازدید امروز نشان داد که بستر کار و همچنین اراده مسوؤلان برای به سرانجام رساندن این پروژه وجود دارد، اگرچه عقب ماندگی هایی هم در پروژه دیده می شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه پشتیبانی های خوبی از این پروژه صورت گرفته است و می توان گفت این پروژه بویژه در راه اندازی فاز نخست خط یک با مشکل مالی مواجه نیست.

رییس شورای اسلامی شهر قم افزود: آن چه مورد انتظار است، آن است که جبهه های کاری در این پروژه باید توسعه پیدا کند و حتی کارگاه این پروژه به فعالیتی در سه شیفت تبدیل شود.

وی اضافه کرد: همچنین انتظار دیگر آن است که چنان چه مسؤولان استان به دنبال راه اندازی فاز نخست خط یک در مهلت مقرر دو ماهه یعنی تا پایان خرداد ماه سال جاری هستند، باید پشتیبانی های خود را از این پروژه تقویت کنند.

جلالی با اشاره به پیگیری مسئله پشتیبانی املاکی پروژه قطار شهری قم در شورای اسلامی شهر بیان کرد: مبحث تملکات لازم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشتیبانی ویژه از مترو قم برای راه اندازی فاز نخست

پشتیبانی ویژه از مترو قم برای راه اندازی فاز نخست