مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 19:052021-04-11سياسي

بیمارستان های صحرایی برای بستری های کرونایی آماده می شود


استاندار بوشهر از آماده شدن بیمارستان های صحرایی برای بستری های کرونایی خبر داد و گفت: با همکاری منطقه دوم نیروی دریایی سپاه و ستاد بحران استان بوشهر بیمارستان های صحرایی آماده می شود.

- ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر از آماده شدن بیمارستان های صحرایی برای بستری های کرونایی خبر داد و گفت: با همکاری منطقه دوم نیروی دریایی سپاه و ستاد بحران استان بوشهر بیمارستان های صحرایی آماده می شود.

عبدالکریم گراوند در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا استان بوشهر با بیان اینکه محدودیت رفت و آمد به سواحل و تفرجگاه های استان بوشهر از 2 ماه قبل از عید نوروز اعمال می شد، اظهار کرد: مسدود شدن راه های ورودی به استان بوشهر در راستای شکسته شدن زنجیره انتقال ویروس کرونا همواره اعمال می شود.

رییس ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر با اشاره به شعله ور شدن آتش ویروس کرونا در همه جهان بیان کرد: با وجود اعمال محدودیت ها در نقاط مختلف جهان ولی شاهد شعله ور شدن آتش ویروس کرونا در نقاط مختلف جهان هستیم که نشان از انتشار ویروس جهش یافته انگلیسی و عادی انگاری برخی افراد است.

وی افزود: دورهمی های خانوادگی، حضور در تجمعات از جمله پاساژها، مراکز خرید و سفرها و از آن طرف بی توجهی نسبت به دستورالعمل های بهداشتی مانند استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی زمینه افزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان های صحرایی برای بستری های کرونایی آماده می شود

بیمارستان های صحرایی برای بستری های کرونایی آماده می شود