مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 19:002021-04-11اقتصادي

نرخ معاینه فنی خودرو ها در سال 1400


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، از روزی که چرخ های اتومبیل ها روی خیابان های شهرها به حرکت درآمدند، معایب آنها زیر نگاه تیز بین متخصصان مختلف در این حوزه به نقد کشیده شد و همواره بحث ایمنی خودرو در جوامع مختلف مد نظر بوده است و مسوولان و کارشناسان .

- مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو های شهر تهران گفت: امسال خودرو های پلاک شخصی تولید داخل 1395 و ماقبل همچنین خودرو های وارداتی 2016 و ماقبل مشمول معاینه فنی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، از روزی که چرخ های اتومبیل ها روی خیابان های شهرها به حرکت درآمدند، معایب آنها زیر نگاه تیز بین متخصصان مختلف در این حوزه به نقد کشیده شد و همواره بحث ایمنی خودرو در جوامع مختلف مد نظر بوده است و مسوولان و کارشناسان در جهان بدان توجه دارند.

توجه به بحث معاینه فنی خودروها نه تنها عاملی مقابل بروز تصادفات رانندگی و حوادث مرتبط است بلکه از تبعات زیست محیطی تردد خودروها هم جلوگیری می کند بر همین اساس بیش از نیم قرن است که در کشورهای مختلف بحث معاینه فنی خودروها مد نظر قرار گرفته و در کشور ما نیز چندین سال است که اجرایی می شود.

در حال حاضر خودروهای فاقد معاینه فنی در صورت تردد در معابر، خیابان ها و بزرگراه ها روزانه 50 هزار تومان جریمه می شوند و شهرداری ها با همکاری وزارت کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ معاینه فنی خودرو ها در سال 1400

نرخ معاینه فنی خودرو ها در سال 1400