مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 18:502021-04-11اقتصادي

هوش مصنوعی، کیلید اعمال سیاستگذاری آگاهانه در بخش مسکن


در بازاری همچون مسکن که نظارت بر آن، امری دشوار و پیچیده به شمار می­رود، آمار و ارقام دقیق و بروز که نشان دهنده شرایط بازار است، برای تحلیلگران، - در بازاری همچون مسکن که نظارت بر آن، امری دشوار و پیچیده به شمار می­رود، آمار و ارقام دقیق و بروز که نشان دهنده شرایط بازار است، برای تحلیلگران، سیاستگذارن و تصمیم گیران این بخش می­تواند به عنوان راهنما عمل کرده و در نهایت سیاستگذاری درست و کاربردی را به همراه داشته باشد.

اما اینکه این اطلاعات چگونه به دست می آید و آیا می­تواند مردم را نیز به عنوان مصرف کننده راهنمایی کند، بحثی است که در ادامه به آن پرداخته ایم.

بررسی و مقایسه، پیش شرط یک معامله موفق؛ هنگامی که برای خرید روزانه یا یک کالا مثل گوشی همراه اقدام می­کنید، ابتدا تمام محصولات بازار را که با سلایق و بودجه شما متناسب است را بررسی کرده و با مقایسه آن با کالاهای دیگر، بهترین انتخاب را خواهید داشت.

از طرفی دسترسی آسان به اطلاعات این کالاها که امروزه با پیشرفت تکنولوژی در حال توسعه بوده و این کار را بسیار آسان کرده و حتی روش های مقایسه را هم در اختیار کاربران قرار داده است.

در بازار مسکن نیز این ارزیابی توسط مردم صورت می گرفت و تا سالها پیش قبل از اقدام برای خرید یا اجاره، متقاضیان به اجبار به تمام بنگاه های ملکی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوش مصنوعی، کیلید اعمال سیاستگذاری آگاهانه در بخش مسکن

هوش مصنوعی، کیلید اعمال سیاستگذاری آگاهانه در بخش مسکن