مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 18:402021-04-11اقتصادي

بهره برداری از فاز نخست خط یک مترو قم تا 100 روز آینده


استاندار قم ابراز امیدواری کرد نخستین فاز خط یک مترو قم تا پایان دولت فعلی به بهره برداری برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست در بازدید از پروژه قطار شهری قم و در گفت و گو با خبرنگاران با تقدیر از مسؤولان قرارگاه قم را تا پایان خرداد ماه سال جاری به بهره برداری برسانند.

وی افزود: به نظر می رسد این پروژه به فعالیت در دو و یا حتی سه شیفت نیاز دارد تا بتواند فاز نخست را در مهلت مقرر تحویل دهد.

استاندار قم با اشاره به تزریق 450 میلیارد تومان به این پروژه از محل اوراق مشارکت اظهار کرد: رایزنی برای تأمین واگن های مورد نیاز برای این پروژه در سطح ملی انجام و مقرر شده که این واگن ها به شرط پیشرفت مراحل کار تا پایان خردادماه از سوی قطار شهری مشهد به قطار شهری قم اختصاص یابد.

وی افزود: تأکید داریم که فاز نخست خط یک این پروژه در یک همکاری جدی تر به عنوان یک پروژه مهم و استراتژیک برای شهر قم در پایان خرداد ماه سال جاری به بهره برداری برسد تا ان شاء الله به عنوان یک پروژه ماندگار به مردم تحویل شود.

سرمست در پاسخ به این پرسش که آیا این وعده برای بهره برداری در پایان خرداد ماه واقعا محقق خواهد شد یا خیر بیان داشت: به نظر می رسد که فاز نخست خط یک حداکثر تا پایان دولت فعلی به بهره برداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از فاز نخست خط یک مترو قم تا 100 روز آینده

بهره برداری از فاز نخست خط یک مترو قم تا 100 روز آینده