مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 18:302021-04-11پزشكي

افزایش 5 برابری بار بیماری کرونا در گیلان


رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از افزایش سه تا پنج برابری بار بیماری کرونا در گیلان خبر داد و گفت: روزانه بین 20 تا 30 درصد به میزان بیماران بستری در بیمارستان های استان افزوده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس از رشت، نشست هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز با حضور معاونین و جمعی از مدیران ستادی و همچنین رؤسای شبکه های بهداشت و درمان و بیمارستان های استان در سالن اجلاس حوزه ریاست برگزار شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با اشاره به آغاز موج چهارم شیوع ویروس کرونا در استان اظهار کرد: در پی عدم رعایت پروتکل های بهداشتی شاهد افزایش سه تا پنج برابری بار بیماری در بخش سرپایی و بستری در گیلان هستیم.

ارسلان سالاری با تأکید بر تشدید رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم و جدی گرفتن مراقبت ها در پی آن افزود: روزانه بین 20 تا 30 درصد به میزان بیماران بستری در بیمارستان های استان افزوده می شود.

وی بر ضرورت آماده سازی تمامی ظرفیت تخت های بیمارستانی در گیلان تأکید کرد و گفت: باید بازدید های سرزده از بیمارستان ها و همچنین حضور میدانی در مراکز آموزشی به صورت مداوم و مستمر انجام و تمامی نیازمندی های کادر بهداشت و درمان در جهت تأمین ملزومات حفاظت فردی به ویژه در بخش درمان فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 5 برابری بار بیماری کرونا در گیلان

افزایش 5 برابری بار بیماری کرونا در گیلان