مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 17:552021-04-11اقتصادي

قیمت خرید تضمینی گندم باید افزایش پیدا کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد رشیدی بعد از شامگاه امروز اظهار کرد: یکی از کار های بسیار خوبی که در مجلس یازدهم صورت گرفت، تغییر فرایند قیمت گذاری خرید تضمینی محصولات کشاورزی است که تا قبل از این کشاورزان هیچ گونه دخالتی در روند قیمت گذاری .

- عضو کمیسیون کشاورزی مجلس از مقاومت دولت در برابر اصلاح قیمت محصولات کشاورزی خبر داد و گفت: قیمت خرید تضمینی گندم با توجه به افزایش هزینه های تولید، پایین بوده و باید اصلاح شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد رشیدی بعد از شامگاه امروز اظهار کرد: یکی از کار های بسیار خوبی که در مجلس یازدهم صورت گرفت، تغییر فرایند قیمت گذاری خرید تضمینی محصولات کشاورزی است که تا قبل از این کشاورزان هیچ گونه دخالتی در روند قیمت گذاری نداشته اند و امروز کشاورزان در قیمت گذاری محصولاتشان سهیم هستند.

وی افزود: با تصویب مجلس شورای اسلامی، تشکیل شورای قیمت گذاری محصولات استراتژیک به تصویب رسید که این شورا شامل 6 نفر از کشاورزان، 2 نماینده از کمیسیون کشاورزی و سه نماینده دولت است و رییس جمهور به شدت با اصلاح فرایند قیمت گذاری محصولات کشاورزی استراتژیک مخالف است و تاکنون قیمت چغندرقند و دانه های روغنی توسط این شورا اصلاح شده، اما قیمت خرید تضمینی گندم به نرخ سال گذشته و نرخ چها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت خرید تضمینی گندم باید افزایش پیدا کند

قیمت خرید تضمینی گندم باید افزایش پیدا کند