مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 17:152021-04-11سياسي

حذف دلالان در بازار تولید امری ضروری است


مسئول حوزه نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: باید در راستای تحقق شعار سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها زمینه حذف دلالان در بازار تولید را فراهم کرد.

- ایسنا/کردستان مسئول حوزه نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: باید در راستای تحقق شعار سال "تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها" زمینه حذف دلالان در بازار تولید را فراهم کرد.

حجت الاسلام حسین ورمقانی در جلسه شورای فرهنگی و عقیدتی سازمان جهاد کشاورزی اظهار کرد: تقارن سال 1400 با ایام مبارک شعبانیه مایه برکت این سال است و اهمیت آن از جهت دیگر نزدیک شدن به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری کشور است، که حضور مردم در ادوار مختلف یکی از افتخارات زرین نظام و ملت ایران است، امیدواریم هر آنچه به نفع مردم ایران خواهد بود، رقم بخورد.

وی افزود: مقام معظم رهبری در ده سال اخیر شعارهایی را با مضمون اقتصادی در جهت رفع مشکلات اقتصادی مردم، برای نامگذاری سال تعیین کرده اند زیرا که دغدغه ایشان رفع مشکلات بیکاری جوانان و کنترل تورم در کشور است.

این نامگذاری هر ساله با هدف حمایت تمامی مسئولین از تولیدکنندگان است، به گونه ای که کشور به حداکثر خودکفایی برسد تا نیاز ما به کشورهای بیگانه در جهت واردات کالاهای اساسی و غذایی نباشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف دلالان در بازار تولید امری ضروری است

حذف دلالان در بازار تولید امری ضروری است