مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 17:102021-04-11ورزشي

یوونتوس 3 - 1 جنوا؛ فرار موقت از بحران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بعد از کسب پیروزی روحیه بخش مقابل ناپولی در دیدار معوقه، یوونتوس امروز موفق شد 1-3 از سد جنوا عبور کرده و شانس های خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان را افزایش بدهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، بعد از کسب پیروزی روحیه بخش مقابل ناپولی در دیدار معوقه، یوونتوس امروز موفق شد 1-3 از سد جنوا عبور کرده و شانس های خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان را افزایش بدهد.

یوونتوس بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه چهار به گل رسید.

روی پاس خوان کوادرادو، دژان کولوسفسکی در مقابل دروازه جنوا صاحب فرصت شده و با یک ضربه فنی و کات دار گل اول را به ثمر رساند.

در دقیقه 11 کریستیانو رونالدو در مرکز محوطه جریمه جنوا بخت خوبی برای زدن گل دوم داشت، اما ضربه پای چپ او با اختلاف کمی از کنار دروازه حریف به بیرون رفت.

اما در دقیقه 22 یوونتوس به گل دوم هم دست یافت.

ضربه فدریکو کیه زا از درون محوطه توسط ماتیا پرین دفع شد، در ریباند کریستیانو رونالدو در عین ناباوری توپ را به دیرک زد و در ریباند دوم آلوارو موراتا از مرکز محوطه موفق شد دروازه جنوا را باز کند.

در اواخر نیمه اول جانلوکا اسکاماکا پشت مدافع یوونتوس صاحب موقعیت شده و می توانست اختلاف را به حداقل برساند، اما خروج خوب ووچیک شزنی مانع رخ دادن این اتفاق شده و یو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یوونتوس 3 - 1 جنوا؛ فرار موقت از بحران

یوونتوس 3 - 1 جنوا؛ فرار موقت از بحران