مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 17:102021-04-11سياسي

اجرای طرح کاداستر در بیش از 90 درصد اراضی ملی خراسان شمالی


رییس کل دادگستری خراسان شمالی از اجرای طرح کاداستر در بیش از 90 درصد اراضی ملی و منابع طبیعی استان خبر داد.

- حجت الاسلام اسدالله جعفری در جلسه تشریح عملکرد شورای حفاظت از حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی استان در سال 1399 اظهار کرد: این شورا در سال گذشته در مجموع 11 جلسه اصلی و 15 جلسه در قالب کارگروه های تخصصی برگزار کرد .

وی از اجرای طرح کاداستر به عنوان یکی از مهمترین برنامه های اجرایی دستگاه قضایی در حفاظت از بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی استان یاد کرد و افزود: طی سال های 1398 و 1399 در مجموع دو میلیون و 583 هزار و 215 هکتار از اراضی ملی و دولتی استان با اجرای طرح کاداستر سند دار شد که دو میلیون و 179 هزار و 802 هکتار در سال 1399 محقق شد.

وی گفت: متعاقب تلاش های مضاعف و مجاهدت های شبانه روزی و با این اقدامات راهگشا که به ویژه در سال گذشته انجام شد، پیش بینی می شود در ماه های ابتدایی سال 1400 این طرح در کل اراضی ملی استان اجرا شود.

جعفری افزود: این اقدام به عنوان نقطه عطف و گام مهمی در حوزه صیانت از بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی استان به شمار می رود و تا کنون بی سابقه بوده است.

رییس کل دادگستری خراسذن شمالی خاطرنشان کرد: با پیشگیری از سوء استفاده های افراد فرصت طلب و سودجو به ویژه کسانی که همچنان سودای زمین خواری را در ذهن می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح کاداستر در بیش از 90 درصد اراضی ملی خراسان شمالی

اجرای طرح کاداستر در بیش از 90 درصد اراضی ملی خراسان شمالی