مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 17:002021-04-11سياسي

دلاوری: نمی دانم مجری مناظره های88 بودم چه می کردم/وقتی روحانی مدارا نکرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو صحبت از انتخابات که می شود و پای رسانه که به میان می آید، ناخودآگاه ذهن ها به سمت مناظره می رود؛ قالبی حساس و جذاب که نقشی جدی در گرم کردن تنور انتخابات و نیز مواجهه صریح و بی تعارف مخاطبان با دیدگاه ها و نقطه نظرات .

- محمد دلاوری ضمن تأکید بر لزوم نقد دلسوزانه همه بخش های جمهوری اسلامی برای جلوگیری از عفونت های بعدی، از نبود تمرین لازم در زمینه برگزاری مناظره و گفتگوی صریح در فضای رسانه ای انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو صحبت از انتخابات که می شود و پای رسانه که به میان می آید، ناخودآگاه ذهن ها به سمت مناظره می رود؛ قالبی حساس و جذاب که نقشی جدی در گرم کردن تنور انتخابات و نیز مواجهه صریح و بی تعارف مخاطبان با دیدگاه ها و نقطه نظرات طرفین اصلی مبارزات انتخاباتی، دارد.

تجربه تلویزیون مناظره های انتخاباتی به خصوص در انتخابات ریاست جمهوری طی بالغ بر یک دهه اخیر در ایران، صورت آزمون و خطا به خود گرفت و برخی آسیب ها و کاستی، عده ای را به این جمع بندی رساند که می توان از خیر این قالب گذشت و تن به دردسرهایش نداد.

در آستانه دوره دیگری از انتخابات ریاست جمهوری، اما شنیده ها حکایت از آن دارد که صداوسیما به صورت جدی پیگیر آماده سازی مقدمات برای میزبانی از کاندیدا های اصلی در ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلاوری: نمی دانم مجری مناظره های88 بودم چه می کردم/وقتی روحانی مدارا نکرد

دلاوری: نمی دانم مجری مناظره های88 بودم چه می کردم/وقتی روحانی مدارا نکرد