مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 17:002021-04-11اقتصادي

اجرای طرح های تولیدی و گردشگری در روستاها تسهیل می شود


مدیر کل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: در راستای شعار امسال در خصوص مانع زدایی از موانع تولید اجرای طرح های تولیدی و گردشگری در روستاها تسهیل می شود.

- فرهاد سبحانی در نشست خبری خود بصورت ویدئو کنفرانسی با خبرنگاران حمایت از طرح های بوم گردی و احداث واحدهای تولیدی در روستاها را یادآور شد و گفت: در حال حاضر 7 تسهیل گر در روستای شاهرود جهت شناسایی طرح های مناسب و قابل بازده در حال فعالیت هستند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل افزود: در صورتی که واحد تولیدی و یا گردشگری مشکلات زیست محیطی نداشته باشند حمایت های لازم از آنها به عمل می آید.

سبحانی با بیان اینکه روستاییان گرایش کمتری به دریافت سند تک برگی دارند، ادامه داد: تمام تلاش خود را بکار میبریم تا در سال پیش رو بتوانیم با همکاری دهیاری ها و اداره ثبت احوال تمامی زمین های روستاهای استان اردبیل را دارای سند تک برگ و معتبر کنیم.

وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 326 روستا، سند تک برگی دریافت کرده اند، گفت: امیدواریم سایر روستاییان نیز با مراجعه به بنیاد مسکن نسبت به دریافت سند تک برگی خود اقدام نمایند.

به گفته مدیر کل بنیاد مسکن استان اردبیل در برخی از روستاهای شهرستان مشگین شهر مشکلات تعیین وضعیت زمین و یا بازسازی خانه های مسکونی و حادثه دیده وجود دارد که در اسرع وقت با توجه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح های تولیدی و گردشگری در روستاها تسهیل می شود

اجرای طرح های تولیدی و گردشگری در روستاها تسهیل می شود