مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 15:552021-04-11سياسي

هر کس در صیانت از جان مردم قصور و تقصیری داشت باید پاسخگو باشد


هر کس در صیانت از جان مردم قصور و تقصیری داشت، حتماً باید پاسخگو ی این قصور و تقصیر باشد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله سید ابراهیم رییسی عصر امروز یکشنبه (22 فروردین) در آیین بهره برداری از بیمارستان فوق تخصصی عدل از رییس سابق قوه قضاییه و همه کسانی که در احداث این مجموعه عظیم بیمارستانی و بهداشت و درمان نقش داشتند تقدیر کرد.

رییس قوه قضاییه گفت: بیمارستان فوق تخصصی و مجهز عدل می تواند علاوه بر ارائه خدمات سازمانی، کمک بسزایی به مجموعه بهداشت و درمان کشور بویژه درکلانشهر تهران داشته باشد.

رییسی افزود: این مجموعه کمکی برای پشتیبانی و خدمت به مجموعه سازمان پزشکی قانونی به عنوان سازمانی مرتبط با دستگاه قضایی در تشخیص های تخصصی و کارشناسی این مجموعه بوده و همچنین با مراکز علمی و پژوهشی و دانشگاهی در عرصه پزشکی همکاری نماید.

رییس قوه قضاییه تصریح کرد: امروز اگر بخواهیم یک مجموعه عظیم پزشکی و بیمارستانی احداث کنیم نیازمند صرف هزینه های زیادی هستیم اما عزیزانی که این مجتمع درمانی را احداث و تجهیز کردند تلاش داشتند تا این کار با کمترین هزینه انجام شود.

رییسی در بخش دیگری از سخنانش با تقدیر از مجاهدت های کادر درمانی در صیانت از جان مردم در برابر ویروس در رعایت اصول بهداشتی خاطر نشان کرد: حفظ جان مردم برای همگان ضروری است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر کس در صیانت از جان مردم قصور و تقصیری داشت باید پاسخگو باشد

هر کس در صیانت از جان مردم قصور و تقصیری داشت باید پاسخگو باشد