مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 15:502021-04-11اجتماعي

مرز باشماق مریوان تا پایان فروردین بسته است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: محدودیت تردد از مرز رسمی باشماق مریوان تا 31 فروردین تمدید شده است و اجازه تردد مسافران بدون مجوز از این مرز داده نخواهد شد.

محمد ابراهیم زارعی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: مرز باشماق مریوان از 6 اسفند سال گذشته در پی افزایش بسیار زیاد ورود مسافر با توجه به بسته شدن چند مرز رسمی کشور به روی مسافران عراقی، با هدف جلوگیری از ورود ویروس جهش یافته به استان، بسته شده است.

وی افزود: محدودیت تردد از این مرز در فواصل زمانی 2 هفته ای، انجام گرفت تا در صورت بهبود شرایط شیوع کرونا بازگشایی شود که این امر تاکنون اتفاق نیفتاده است و به همین دلیل تا پایان فروردین همچنان بسته خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با اشاره به اینکه این محدودیت تنها برای مسافران است، افزود: برای رانندگان ترانزیت عراقی هم برگه موقت تردد صادر نمی شود و آنها اجازه ورود به داخل شهرهای استان را ندارند.

زارعی به وضعیت استان در زمینه کرونا هم اشاره کرد و افزود: در حال حاضر 6 شهرستان شامل شهرستان های سنندج، سقز، قروه، بانه، دیواندره، بیجار در وضعیت قرمز، کامیاران، دهگلان و مریوان در وضعیت نارنجی و تنها شهرستان سروآباد در وضعیت زرد به سر می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرز باشماق مریوان تا پایان فروردین بسته است

مرز باشماق مریوان تا پایان فروردین بسته است