مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 15:402021-04-11سياسي

ساز و کار انتخاب نامزد واحد اصلاح طلبان در انتخابات 1400 تصویب شد


آذر منصوری سخنگوی جبهه اصلاحات ایران اعلام کرد که کلیات ساز و کار پیشنهادی کمیتهٔ برنامه ریزی و راهبردها و مصوب هیات رییسه برای انتخاب نامزد واحد اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری 1400 به تصویب رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ آذر منصوری سخنگوی جبهه اصلاحات ایران از سومین جلسه مجمع عمومی این جبهه در سال 1400 گزارش داد: روز یکشنبه 22 فروردین ماه 1400 سومین جلسه مجمع عمومی جبهه اصلاحات ایران به ریاست بهزاد نبوی در فضای آنلاین برگزار شد.

ناطق پیش از دستور این جلسه جناب آقای رسولی بودند که نسبت به رد صلاحیت نامزدهای شوراهای اسلامی شهرها در دور ششم در هیات های اجرایی به دلایل سیاسی اظهار نگرانی کردند.

در این جلسه کلیات ساز و کار پیشنهادی کمیتهٔ برنامه ریزی و راهبردها و مصوب هیات رییسه برای انتخاب نامزد واحد اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری 1400 به تصویب رسید.

جزییات این سازوکار شفاف و دموکراتیک چندمرحله ای که به تصویب رسید از این قرار است: در مرحلهٔ اول: پس از تصویب این سازوکار و تا زمانی که مجمع عمومی تعیین می کند، هر فرد با پیشنهاد حداقل 15 نفر از اعضای مجمع عمومی جبهه می تواند به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری به جبهه پیشنهاد و معرفی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساز و کار انتخاب نامزد واحد اصلاح طلبان در انتخابات 1400 تصویب شد

ساز و کار انتخاب نامزد واحد اصلاح طلبان در انتخابات 1400 تصویب شد