مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 15:352021-04-11سياسي

طلاب در کنار تبیین مسائل دینی به مشکلات مردم رسیدگی کنند


نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: تبیین مسائل دینی و مبانی انقلاب اسلامی برای مردم و رسیدگی به مشکلات مردم از جمله وظایف طلاب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زابل، آیت الله مصطفی محامی عصر امروز در همایش طلایه داران تبلیغ دارالولایه که با حضور طلاب حوزه های علمیه منطقه سیستان برگزار می شد، به تشریح وظایف طلاب نسبت به خود و مردم پرداخت و اظهار داشت: تبیین مسائل دینی و مبانی انقلاب اسلامی برای مردم و پاسخ به شبهاتی که دشمن ایجاد کرده و رسیدگی به مشکلات مردم در کنار هدایت گری، روشنگری و تبلیغ دین از جمله وظایف طلاب است.

امام جمعه زاهدان با اشاره به زمینه مناسب در ماه مبارک رمضان برای تمرین خودسازی و خدمت به مردم ، تاکید کرد: با برنامه ریزی برای کسب معنویت و ایجاد تحول در وجود خودمان، سعی کنیم این تحول را تا بعد از ماه رمضان هم در وجود خودمان و هم مردم حفظ کنیم.

این استاد تفسیر، انس گرفتن با قرآن و ادعیه در ماه مبارک رمضان و زندگی با معارف آنها  را متذکر شد و بیان داشت:  در فردای قیامت فقط افرادی می توانند قرآن بخوانند که در دنیا، آیات قرآن کریم را در وجود خودشان پیاده کرده باشند.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی، ادامه داد: در ماه مبارک رمضان، مردم اقبال بیشتری نسبت به مساجد و مراکز دینی دارند و دل های آنها آماده است و هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلاب در کنار تبیین مسائل دینی به مشکلات مردم رسیدگی کنند

طلاب در کنار تبیین مسائل دینی به مشکلات مردم رسیدگی کنند