مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 15:202021-04-11سياسي

مشکلات بین ادارات سرعت تولید را کاهش داده است


مشکلات بین ادارات سرعت تولید را کاهش داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر چند سال گذشته شعارهای سال را متناسب با محورهای اقتصادی بیان کردند و امسال نیز با توجه به شعار سال تمام مسئولان باید در جهت رفع موانع تولید و پشتیبانی حداکثری تلاش خود را انجام دهند.

وی تصریح کرد: بسیاری از فعالان اقتصادی از مسؤلان به جهت موانع تراشی بر سر راه تولید گله مند هستند و به خود بنده نیز در مواردی در جهت رفع مشکلات مراجعه کرده اند که نیازمند توجه بیشتر مسئولان به امر تولیداست، مسئولان ادارات باید مشکلات بین یک دیگر را به سرعت برطرف کنند تا موانع پیش روی فعالان اقتصادی کاهش پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان افزود: برخی صنایع و معادن در استان هرمزگان دچار مشکلات فراوانی در حوزه های مدیریتی هستند و بسیاری از کارگاه ها در حال خاک خوردن و زنگ زدن تجهیزات آنان هستیم، با هماهنگی های صورت گرفته با دادگستری استان پیگیری جدی در جهت احیاء و در مدار قرار گرفتن چرخه تولید وجود دارد و اگر مالکان عظمی برای به حرکت در آوردن چرخه تولید نداشته باشند خلع ید و اقدامات قانونی متناسب انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری توجه ویژه ای جهت مسکونی سازی جزایر دارند، جزایری مانند ابوموسی، تنب بزرگ مسکونی شده اند و این مسکونی سازی در موضوعات پدافند غیرعامل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات بین ادارات سرعت تولید را کاهش داده است

مشکلات بین ادارات سرعت تولید را کاهش داده است