مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 15:152021-04-11سياسي

ظرفیت آموزش دانشجویان خارجی در جهاد دانشگاهی گلستان مهیا شده است


سرپرست جهاد دانشگاهی گلستان با اشاره به فعالیت های این نهاد در حوزه آموزشی، گفت: ظرفیت جذب دانشجوی خارجی در جهاد دانشگاهی استان گلستان وجود دارد.

- ایسنا/گلستان سرپرست جهاد دانشگاهی گلستان با اشاره به فعالیت های این نهاد در حوزه آموزشی، گفت: ظرفیت جذب دانشجوی خارجی در جهاد دانشگاهی استان گلستان وجود دارد.

سیدعزیز موسوی در دیدار با رییس نمایندگی وزارت امور خارجه در استان گلستان با اشاره به اینکه چهل سال از تشکیل جهاد دانشگاهی می گذرد، اظهار کرد: این نهاد انقلابی در حوزه های پزشکی، فنی و مهندسی، فرهنگی، پژوهشی و غیره دستاوردهای بسیار مهمی داشته و دانش فنی بسیاری در حوزه های مختلف در اختیار دارد که می تواند آنها را به کشورهای دیگر عرضه کند.

وی افزود: پژوهشگاه ابن سینا جهاد دانشگاهی در حوزه جنین های دام که به عنوان یکی از تکنولوژی به روز دنیا است، دستاوردهای خیلی خوبی داشته و می توان تکنولوژی آن را به دنیا منتقل کرد.

سرپرست جهاد دانشگاهی گلستان با اشاره به فعالیت های بانک خون بند ناف در سطح کشور، خاطرنشان کرد: در حال حاضر بانک خون بند ناف رویان نمایندگی های فعال در دو شهر گرگان و گنبدکاووس دارد.

موسوی با بیان اینکه ظرفیت جذب دانشجوی خارجی در جهاد دانشگاهی استان گلستان وجود دارد، گفت: در مرکز علمی کاربردی گرگان و دو مرکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت آموزش دانشجویان خارجی در جهاد دانشگاهی گلستان مهیا شده است

ظرفیت آموزش دانشجویان خارجی در جهاد دانشگاهی گلستان مهیا شده است