مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 15:152021-04-11سياسي

وقفه چند سال اخیر در ساخت مسکن در کشور صدمه بزرگی ایجاد کرد


رییس شورای عالی جامعه مدرسین وقفه چند ساله در ساخت مسکن را صدمه ای بزرگ عنوان کرده و اظهار داشت: متاسفانه این وقفه چند ساله ای که در ساخت مسکن در دولت ایجاد شد صدمه بزرگی بود.

- ایسنا/قم رییس شورای عالی جامعه مدرسین وقفه چند ساله در ساخت مسکن را صدمه ای بزرگ عنوان کرده و اظهار داشت: متاسفانه این وقفه چند ساله ای که در ساخت مسکن در دولت ایجاد شد صدمه بزرگی بود.

اگر دولت تسهیلاتی را فراهم کند و وزارت مسکن و شهرسازی هم زمین هایی با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار دهند، بخشی از مشکل مسکن مردم حل خواهد شد.

آیت الله حسینی بوشهری در دیدار با مدیر کل بنیاد مسکن استان قم با اشاره به خدمات نهادهای تأسیسی در نظام جمهوری اسلامی همچون بسیج، کمیته امداد و جهاد سازندگی؛ بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را از مجموعه های پر برکت و پرثمر برشمرده و بیان داشت: نهال هایی که حضرت امام(قدس سره) پس از پیروزی انقلاب و در راستای تحقق اهداف انقلاب کاشتند، چون رنگ اخلاص داشت، یکی بهتر از دیگری در به ثمر رساندن کارها و در نقش آفرینی برای پیشرفت کشور اثر داشته است.

وی افزود: بنیاد مسکن، کمیته امداد، جهاد سازندگی، بسیج و سپاه پاسداران با آن همه خدماتی که از دوران جنگ تا کنون داشته اند، همان نهال هایی هستند که توسط امام راحل کاشته شده اند و در این میان بنیاد مسکن ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقفه چند سال اخیر در ساخت مسکن در کشور صدمه بزرگی ایجاد کرد

وقفه چند سال اخیر در ساخت مسکن در کشور صدمه بزرگی ایجاد کرد