مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 15:052021-04-11سياسي

اشتغال 80 درصدی در زندان های استان تهران در سال جاری


مدیر کل زندان های استان تهران گفت: با توجه به جمعیت کیفری این استان و ظرفیت های موجود، سال 1400 سال اشتغال 80 درصدی در زندان های استان تهران خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، سید حشمت الله حیات الغیب مدیر کل زندان های استان تهران در جلسه هم اندیشی و نشست تخصصی کارشناسان اشتغال و حرفه آموزی زندان های استان تهران اعلام کرد: با توجه به جمعیت کیفری این استان و ظرفیت های موجود، سال 1400 سال اشتغال 80 درصدی در زندان های استان تهران خواهد بود.

مدیر کل زندان های استان تهران با اشاره به اشتغال به عنوان یکی از اولویت های کلیدی و مورد تاکید رییس سازمان زندان ها اظهار داشت: ضمن استفاده از ظرفیت های درون و برون سازمانی و ارائه راهکارهای توسعه فعالیت های مهارت آموزی به عنوان رکن اصلی توسعه اشتغال با تمام امکانات موجود برای تحقق این اولویت گام برمی داریم.

وی که در جلسه هم اندیشی و نشست تخصصی کارشناسان اشتغال و حرفه آموزی زندان های استان تهران صحبت می کرد، تصریح نمود: زندانی در طول تحمل حبس، زمان لازم و مناسبی برای فراگرفتن شغل و حرفه ای با مبانی فکری و فرهنگی و نیز استعدادهای فردی خویش و توان ذاتی اش را می یابد.

حیات الغیب ادامه داد: همچنین پس از آزادی می توانند به کسب و کار حرفه ای خود که در زندان فرا گرفته اند پرداخته و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال 80 درصدی در زندان های استان تهران در سال جاری

اشتغال 80 درصدی در زندان های استان تهران در سال جاری