مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 15:052021-04-11اقتصادي

مکان هایی در خارج از بیمارستان برای بستری بیماران کرونایی پیش بینی شود


تخت های بیمارستانی پیش بینی شده برای بستری بیماران کرونایی در حال تکمیل است، بنابراین باید مکانی برای بستری بیماران مانند مدارس و نقاهتگاه در شرایط بحرانی از هم اکنون پیش بینی شود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تخت های بیمارستانی پیش بینی شده برای بستری بیماران کرونایی در حال تکمیل است، بنابراین باید مکانی برای بستری بیماران مانند مدارس و نقاهتگاه در شرایط بحرانی از هم اکنون پیش بینی شود.

اقبال عباسی 22 فروردین ماه در ستاد استانی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه باید در نظارت و بازرسی از بازار، ادارات، ارگان ها و .

جدیت در اجرای قوانین و مصوبات وجود داشته باشد، اظهار کرد: گزارش روزانه این بازرسی ها باید به دبیرخانه ستاد کرونا ارسال شود، اگر ممنوعیت ها و محدودیت ها به درستی اجرا می شد، قطعا نباید وضعیت به شرایط بحرانی می رسید، برخورد با متخلفان در اولویت باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مصوبات ستاد کرونا در استان برای مدیران دستگاه های اجرایی پس از ابلاغ لازم الاجرا است، گفت: پس از ابلاغ مصوبه هیچ مدیری نمی تواند به بهانه هماهنگی با وزارتخانه مربوطه از اجرای مصوبه امتناع کند، قبل ازتصویب باید مدیر موانع قانونی را پیگیری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکان هایی در خارج از بیمارستان برای بستری بیماران کرونایی پیش بینی شود

مکان هایی در خارج از بیمارستان برای بستری بیماران کرونایی پیش بینی شود